Stacks Image 15

Bejelentkezés:

telefonon, munkanapokon 12-17 óráig
+36-30/288-5411-es telefonszámon
Ha nem tudjuk azonnal felvenni, visszahívjuk!

Dr. Görgényi Szabolcs ortopéd sebész szakorvos

Kezelések

Lábsebészet:
Ortopéd sebészetünk a lábsebészeti beavatkozások terén kiemelkedő tapasztalattal rendelkeznik. Széles skálán nyújtunk segítséget, legyen szó hallux valgusról, sarokfájdalomról, vagy egyéb lábproblémákról. Célunk a fájdalom enyhítése és a láb optimális működésének helyreállítása, hogy pácienseink újra kényelmesen és fájdalommentesen járhassanak.

Protézis Műtétek:
Széles körű tapasztalattal rendelkezünk a protézis műtétek terén. Protézis beültetésével javítjuk az érintett ízületek mobilitását és segítünk visszanyerni a páciensek aktív életmódját. Minőségi protézisekkel és a legkorszerűbb eljárásokkal biztosítjuk a tartós és hatékony eredményeket.

Térdízületi Meniscusérülések:
Térdízületi meniscusérülések esetén azonnali kezelésre van szükség a további károsodás elkerülése érdekében. Szakértelmünkre támaszkodva diagnosztizáljuk és kezeljük a meniscus problémákat. Legyen szó meniscus szakadásról vagy más típusú sérülésről, célunk a gyors és hatékony gyógyulás elősegítése, hogy visszatérhessen a fájdalommentes életéhez.

Elülső Térdfájdalom:
Az elülső térdfájdalom gyakori panasz, amely sokakat érint. Speciális diagnosztikai módszerekkel határozzuk meg a fájdalom okát, majd személyre szabott terápiás terveket készítünk. Legyen szó ízületi gyulladásról, porckopásról vagy más térdproblémáról, célunk a fájdalom enyhítése és a térd stabilitásának helyreállítása, hogy visszanyerhesse mozgékonyságát és komfortérzetét.

Izületi fájdalomcsillapítás:
A rendelőnkben biztosított izületi fájdalomcsillapító kezelések segítenek enyhíteni a fájdalmat és visszaállítani az izületek normális működését. Személyre szabott terápiát kínálunk minden páciensünknek, hogy újra élvezhessék a fájdalommentes mozgást.

Lökéshullám kezelés:
A lokális lökéshullám terápia hatékony megoldás lehet az izületek fájdalmának kezelésére, anélkül, hogy sebészeti beavatkozást vagy gyógyszeres kezelést kellene igénybevenni. Rendelőnkben ezt a kezelést egyedülálló precizitással és szaktudással, személyre szabott terápiaként nyújtjuk pácienseinknek. A lökéshullámok a gyulladást csökkentik és elősegítik a sérült szövetek regenerálódását. Ezáltal az izületek és az ízületeket körülvevő szövetek újra normális működésre és fájdalommentes mozgásra képesek. A pácienseink így gyorsabb gyógyulást és javulást tapasztalnak.

Infúziós kezelés:
Az infúziós terápiánk célja az izületek és az ízületeket körülvevő szövetek gyulladásának csökkentése. A speciális gyógyszerek intravénás beadásával hatékonyan enyhítjük a fájdalmat és növeljük a mobilitást.

Steroid injekció kezelés:
A steroid injekciók hatékonyan csökkentik az izületi gyulladást és fájdalmat. Tapasztalt orvosaink pontosan helyezik el az injekciót, hogy a lehető legnagyobb enyhülést nyújtsák.

Hyaluronsav injekció kezelés:
A hyaluronsav injekciók segítenek az izületi kenőanyag pótlásában, elősegítve a fájdalommentes és sima ízületi mozgást. Kezeléseink célja a hosszú távú eredmények elérése.

ACP kezelés:
Az autológ kondicionált plazma (ACP) terápia a saját vérplazmájának felhasználásával növeli az izületi gyógyulást. Ez a természetes megközelítés elősegíti a gyulladás csökkentését és a gyorsabb regenerációt.

Izületi protézis behelyezés:
Van, amikor műtéti úton elvégzett izületi protézisre beültetésre van szükség a gyógyuláshoz. Ez a műtét jelentős fájdalomcsillapítást és javulást hozhat a súlyos ízületi problémákkal küzdő páciensek számára. Visszaadjuk pácienseinknek ateljes és aktív életet.

Meniszkusz műtét:
A meniszkusz az ízületekben található C alakú porcos szerkezet, amely az ízületi terhelés elosztását segíti, valamint az ízületek stabilitását és sima mozgását biztosítja. Meniszkuszproblémákkal küzd? A meniszkusz műtéten keresztül segítünk visszaállítani az izület stabilitását és mobilitását, így Ön újra aktívan élhet.

Keresztszalag-szakadás kezelés:
A keresztszalag-szakadás kezeléseink célja a sérült keresztszalagok helyreállítása és a teljes gyógyulás elősegítése. Professzionális segítséget nyújtunk, hogy visszatérhessen a normális élethez.

Atroszkópos térdműtét:
Az atroszkópos térdműtétek minimálisan invazív beavatkozások, amelyek segítenek kijavítani különböző térdproblémákat. Gyorsabb gyógyulást és kevesebb kellemetlenséget ígérünk Önnek.

Csecsemő csípőszűrés:
A csecsemő csípőszűrés célja a korai szűrés és diagnózis, hogy megelőzzük a csípődiszplázia kialakulását. Ezzel biztosítjuk a gyermekek egészséges csípőjét és fejlődését.